Tuesday, February 5, 2013

Cine suntem?



Bine ati venit! Daca doriti sa va renovati apartamentul sau poate doar o camera, sa vopsiti un perete, sa schimbati gresia sau faianta, sa montati un tapet sau pur si simplu sa faceti niste reparatii, ati ajuns exact unde trebuie!
Suntem o echipa tanara, orientata spre profesionalism si perfectiune. Oferim servicii de amenajari la un nivel superior, utilizam tehnici de constructie cu materiale moderne, de inalta calitate si tehnologii avansate.
Garantam un proiect bine definit, menit sa satisfaca si cele mai exigente cerinte.

Pe parcursul celor 10 ani de existenta, am invatat ca obiectivele principale precum calitatea, garantia serviciilor oferite, raportul calitate-pret si respectarea termenelor limita sunt prioritare pentru noi.

Modul de coordonare, atitudinea cooperanta, incadrarea in termene limita, seriozitatea, promptitudinea, precum si realizarea cu succes a executiei, ne-au ajutat sa devenim un partener de nadejde pentru clientii nostri.
Cu un portofoliu impresionant, am reusit sa punem bazele unei echipe de constructii solide si sa devenim un nume de prestigiu pe piata romaneasca.


5 comments:

shabby chic said...

Recomandarea mea este, ca de la competitor la competitor (si sper sa nu va suparati) sa va creati un site in care sa incadrati toate aceste informatii pentru care v-ati straduit atat.

Unknown said...

Am renovat in totalitate apartamentul cu dl Marius M. si fratele dumnealui. Au lucrat exemplar: foarte bine si foarte repede. Au reusit sa curete toata tencuiala pana la beton si sa decoperteze 59mp gresie si 11mp parchet ai apartamentului in doar 3 zile. Au terminat tot apartamentul in 3 saptamani si jumatate. Daca as fi putut sa le asigur toate materialele in ritmul cerut de ei cred ca ar fi terminat chiar mai repede. Ce mi-a placut foarte mult: au facut exact ce am dorit si in foarte multe cazuri au venit cu idei mult mai bune decat am avut eu. M-au ajutat cu achizitionarea materialelor in cateva randuri. Au refacut placarea la cativa pereti pentru care aveam o alta idee asupra dispunerii placilor de faianta. Au lucrat singuri foarte determinati si motivati fara ca noi sa fim prezenti. Au lucrat curat si ingrijit. Am putut avea incredere totala in ei. Sunt foarte multumit ca i-am cunoscut (pe net, pe acest blog) si i-am ales pentru aceasta lucrare. Ii recomand cu caldura. Eugen Mitu.

Unknown said...

Sunteti deosebiti iar apartamentul arata super! Va multumesc mult de tot. Alice Mitu

Admin said...

Va multumim! Ne-a facut o deosebita placere sa lucram cu dumneavoastra!

Anonymous said...

Va multumesc - am varuit intregul apartament - rapid, profi si de calitate.

nRelate Posts Only