Thursday, May 8, 2014

Renovare totala apartament 3 camere Bucuresti

Eugen Mitu:  "Au lucrat exemplar: foarte bine si foarte repede. Au reusit sa curete toata tencuiala pana la beton si sa decoperteze 59mp gresie si 11mp parchet ai apartamentului in doar 3 zile. Au terminat tot apartamentul in 3 saptamani si jumatate. Daca as fi putut sa le asigur toate materialele in ritmul cerut de ei cred ca ar fi terminat chiar mai repede. Ce mi-a placut foarte mult: au facut exact ce am dorit si in foarte multe cazuri au venit cu idei mult mai bune decat am avut eu. M-au ajutat cu achizitionarea materialelor in cateva randuri. Au refacut placarea la cativa pereti pentru care aveam o alta idee asupra dispunerii placilor de faianta. Au lucrat singuri foarte determinati si motivati fara ca noi sa fim prezenti. Au lucrat curat si ingrijit. Am putut avea incredere totala in ei. Sunt foarte multumit ca i-am cunoscut (pe net, pe acest blog) si i-am ales pentru aceasta lucrare. Ii recomand cu caldura."

Alice Mitu "Sunteti deosebiti iar apartamentul arata super! Va multumesc mult de tot."



Pentru renovare, s-au parcurs urmatoarele etape:
- curatarea peretilor si a tavanelor pana la beton;
- decopertat gresie, faianta, mozaic;
- demontat parchet;
- demontat usi;
- curatat huma prin spalare;
- aplicare amorsa antimucegai;
- hidroizolatie Sika;
- turnat sapa autonivelanta;
- decapat rugina, grunduit si vopsit tevile;
- aplicare tencuiala;
- aplicare glet ;
- montat, reparat glafuri;
- aplicare amorsa si vopsea lavabila ;
- montat gresie, faianta;
- schimbat obiecte sanitare (cada, vasul WC, chiuveta).

 Poze renovare totala apartament 3 camere, zona Dristor



Saptamana I




























































Saptamana II

 












































Saptamana III



































































































No comments:

nRelate Posts Only